O marketingu v knižnici teoreticky i prakticky


(27. 02. 2018, 17:00)
  • Druh podujatia

    Domáce podujatie
  • Miesto konania

    Goetheho inštitút v Bratislave
  • Viac o podujatí

    Potrebujú knižnice marketing?
    Úspešný marketing je pre mnohé knižnice nedosiahnuteľnou výzvou. Jedným z dôvodov je, že knihovníci sú odborníci, zameraní pôvodne na získanie, spracovanie a uchovanie informačných zdrojov a väčšinou svoju prácu vykonávajú bez toho, aby o nej verejnosť vedela. V súčasnosti je však dôležité, aby sa knižnice vedeli ukázať a obhájiť svoju činnosť. 

    Andrea Hrčková koncom minulého roka vydala svoju prvú monografiu Marketing knižníc orientovaný na používateľa.
    Andrea pôsobí ako odborná asistentka na Katedre knižničnej a informačnej vedy Filozofickej fakulty Univerzity Komenského v Bratislave. Vyučuje predmety zamerané na optimalizáciu webových stránok, vyhľadávanie a organizáciu informácií, marketing knižníc a nové média.

    Spoločne uvedieme do života túto publikáciu, súčasťou bude aj odborná diskusia k problematike marketingu knižníc.

    Hosťami diskusie sú:
    - Beáta Bellérová, Slovenská poľnohospodárska knižnica pri SPU v Nitre
    - Denisa Kovácsová, Malokarpatská knižnica v Pezinku
    - Tamara Zajacová, Goetheho inštitút

    Monografia je dostupná online pod licenciou Creative Commons tu:http://stella.uniba.sk/texty/AH_marketing_kniznic.pdf 

    Tešíme sa na vás 27.2.2018 o 17,00 v Goetheho inštitúte na Panenskej 33 v Bratislave.