07.01.2005

Liečivá moc Luny. Cesta k zdraviu v harmónii s rytmami prírody a Mesiaca - Johanna Paunggerová – Thomas Poppe

Johanna Paunggerová – Thomas Poppe

Liečivá moc Luny. Cesta k zdraviu v harmónii s rytmami prírody a Mesiaca

Bratislava, Ikar 2004

Preklad Barbara Semonská

Nemusíte veriť hviezdnym znameniam, ani chiropraktikom či prútikárom, ale po prečítaní aspoň niektorých kapitol z tejto liečiteľskej príručky dáte iste za pravdu ich metódam a praktikám, ktoré sa za celé storočia praxe osvedčili. Hoci autori si zvolili ako východisko pri odporúčaní liečebných metód lunárny kalendár, teda sledujú zmeny ľudských orgánov i psychiky pod vplyvom narastajúceho či ubúdajúceho mesiaca, mnohé prístupy k liečbe či prevencii majú však celkom racionálny základ. V prvých troch kapitolách sa zameriavajú na ľudské telo. Zároveň s fázami Mesiaca môžete doslova putovať po svojom tele a sledovať reakcie svojich orgánov v čase splnu a porovnať ich so správaním v čase novu. Presvedčíte sa, že je rozdiel v liečbe tých istých ochorení v rozličnej fáze Mesiaca. Autori vám poradia, kedy sa máte vyhýbať operáciám alebo kedy je najvhodnejšie začať liečbu napríklad kožných plesní. Tretia časť knihy vám pomôže zorientovať sa vo vlastnom živote. Podľa vlastných biorytmov sa môžete naprogramovať na vynikajúce výkony, a to nielen krátkodobo. Zaujímavé praktické rady nájdete v štvrtej časti Zdravé stavanie a bývanie. Autori uvádzajú konkrétne príklady, čomu sa máte vyvarovať pri stavbe alebo rekonštrukcii bytu, aby priestory nevplývali negatívne na vaše zdravie. Aj to, že kniha sa ocitla na popredných priečkach rebríčka najpredávanejších titulov, svedčí o tom, koľkí z nás chcú lepšie poznať či ovládať svoje telo a hľadajú harmóniu s prírodou, teda aj s Mesiacom.