Recenzia
Dagmar Murgašová
08.12.2010

Moderné kmene - Seth Godin

Veľké ciele nie sú vždy zárukou žiarivých skutkov. Na to, aby sme ich dokázali realizovať, potrebujeme podporu sympatizantov. Získať ich nie je jednoduché, ale môžeme sa o to pokúsiť. Stačí si kliknúť na Facebook alebo Twitter a stať sa členom jedného z moderných kmeňov. Ako to funguje ďalej? Prezradí nám Seth Godin, ktorý je priekopníkom digitálneho direct marketingu. Tento úspešný podnikateľ a autor desiatich bestsellerov hovorí vo svojom najnovšom dielku o niečom novom: Každý nie je len marketérom – teraz je každý aj vodcom. Explózia kmeňov, skupín, tajných spolkov či záujmových kruhov znamená, že vplyv môže mať každý, kto chce. Teda aj vy. Dôležité je veriť v myšlienku a komunitu. Nevyčerpávať sa drobnými konfliktami, lebo potom ľahko môžeme zabudnúť na to, čo nás spája. Kniha má aj ďalší rozmer: na to, aby sme spoznali človeka a mohli sa k nemu priblížiť, nepotrebujeme pohárik sektu ani šálku kávy, vystačí spolupráca. A tá sa môže začať aj tým, že si klikneme na komunitný portál Squidoo.com, ktorý Seth Godin založil a je aj jeho výkonným riaditeľom.