Nech sa deje čokoľvek - Lisa Nicholsová

Krok-sun- krok... k vlastnému zdokonaleniu

Lisa Nicholsová

Nech sa deje čokoľvek

Bratislava, Ikar 2010

Preklad Milada Pauleová

Autorka sa dlhodobo venuje odbornému poradenstvu zameranému na skvalitnenie života, a to formou seminárov a knižných bestsellerov. V tejto knihe vychádza z vlastného životného príbehu a bohatej praxe a predkladá smelú, povzbudzujúcu cestu, ako zrealizovať svoje sny. Predstavuje jedinečný, účinný a podnetný program, ktorý sa skladá z desiatich základných krokov. V autorkinom ponímaní sú jednotlivé postupy ako svaly, lenže sa nerozvíjajú v telocvični, ale formujú sa skúsenosťami, prekonávaním výziev a vedomosťami. Sama prešla školou tvrdých úderov, keď sa v piatej triede dostala do školy medzi bielych žiakov. Odkrýva pred čitateľom svoju detskú doráňanú dušu i telo, ako aj nasledujúcu neľahkú cestu životom. Ukazuje, ako treba rozvíjať sval pochopenia, sval sebadôvery, sval činu, sval poznania, sval úprimnosti, sval kladnej odpovede, sval odhodlania, sval odpúšťania, sval najlepšej voľby a sval hľadania vlastného rytmu. V každej kapitole odkrýva časť svojho životného príbehu, ktorú dopĺňajú rubriky Inšpiratívne konanie (kroky k novému chápaniu, postojom) a Nie som sám/sama (dôkazy, že aj iní majú podobné problémy, skúsenosti). Túto motivačnú knihu napísala L. Nicholsová pre ,,milióny mužov a žien, ktorí sa podceňovali, pre tých, čo majú druhých radšej ako seba, alebo hľadajú dôkazy inde, namiesto toho, aby poznali vlastnú vnútornú hodnotu“. Úprimne nabáda čitateľov, aby prekonávali prekážky, našli pokoj mysle a dovolili svojim snom, aby sa splnili – nech sa deje čokoľvek. Pre záujemcov pripravila špeciálne semináre, audio sedenia, internetovú diskusiu i kľúčové prezentácie, bližšie sa o nich dozviete na: www.Lisa-Nichols.com